3 Ağustos 2018 Cuma

Onurlu Bir Yaşama Sahiplen İBB Zabıtaları www.realitehaber.com




İşsiz kalmaktan korkuyorsunuz, çalıştığınız yerde şefin, müdürün ya da ustabaşının fırçasını, hakaretlerini içinize sindiriyorsunuz. Türkiye genelinde bu tablo işkollarında değişmiyor. Kapitalist sistem sömürü ve talan üzerine kurulu olduğu için bu gibi iğrençlikleri görüyor ve yaşıyoruz.

Haberlerde izledik, bir zabıta memurunun İBB Zabıta Daire Başkanı Tayfun Karali tarafından tokatlanmasını. Zabıta esas duruşta ve suratına birkaç şamar iniyor. Meslektaşları önünde ve sonrası dayak yiyen bayılarak yere yığılıyor.

İBB Zabıta Daire Başkanı Tayfun Karali’nin Sivas Katliamı Davası’nda yargılanan sanıkların avukatı olduğunu bu sayede öğrenmiş olduk.

Konumuza dönelim: Olay basına yansıyor ve dayakçı emekçi düşmanı görevden alınıyor. İBB Başkanı o zattı görevden aldığını söylüyor. Burada şunu söylemem gerekir; dayakçı emekçi düşmanı başka göreve atanacaktır. Cezası verilmeyecektir.

Ayrıca İBB Başkanı Mevlüt Uysal, basına kimin sızdırdığını öğrenmek için soruşturma başlatmış. Bu Belediye Başkanı ikiyüzlüdür. Aynı zamanda dayakçı emekçi düşmanını koruyor.

Dayakçı emekçi düşmanına Zabıta arkadaşları ve oradaki görevliler müdahale edemiyorlar. Bu bir utançtır ve ayıptır. Esas duruşta duran Zabıta aynı konumdadır.

Burada onurlarını korumaları gerekirdi. İşsiz kalın ama onurlu yaşayın.

Ben çok işsiz kaldım ama yalakalık etmedim, susmadım. Hakkımı ve taşeron işçilerin hakkını savundum. İşimden atıldım, işportacılık yaptım. Sonunda bir işyerinde bulaşık yıkadım. Bana 9 Eylül Üniversitesi Araştırma Hastanesi iş veriyor diye boyun eğmedim. Benim gibi nice kadın ve erkek emekçiler çıktı mücadele alanından. Anlattığım sadece bir döneme damga vuruyor.

İBB’de çalışan Zabıta arkadaşlarım, sizler bir işportacının malını rahatlıkla alırsınız. Neden işportacılık yaptığını sormazsınız? Çünkü işportacı kolay, zavallı bir lokma olarak görürsünüz.

Sizin meslektaşınıza yapılan aşağılık saldırıya neden karşı çıkmadınız? Siz de yürek, onur yok mu?

Birlik olmalıydınız. Bizler emekçilerin birlik olursa kazanacak çok şeyleri olduğunu biliyoruz. Geri adımda atmadık. Siz de aynı hareketi yapmalıydınız. Birleşerek birleşerek, dayanışma içinde hak verilmez alınırı öğrenmiş olurdunuz.

İBB’sinde çalışanlar, siz Zabıtalar ve oradaki diğer görevliler, ailenizin ve çevrenizin yüzüne nasıl bakacaksınız? Vicdanınız nerede?

Vakit geç değildir, tavrınızı dayakçı emekçi düşmanına karşı gösterebilirsiniz.

Korkmayın…


http://www.realitehaber.com/2017/12/22/dayakci-zabita-muduru-sivas-saniklarinin-avukati/

https://www.msn.com/es-xl/noticias/watch/ba%C5%9Fkandan-dayak-yiyen-zab%C4%B1ta-kenan-ilk-kez-konu%C5%9Ftu-g%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BCleri-herkes-g%C3%B6rd%C3%BC-%C3%B6tesi-gerisi-yok/vp-BBHaN6d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Acılarımız Ortaktır

 Her halkın acıları birbirine benzer. İnsanca yaşamak her bireyin hakkıdır. İnsanca yaşıyabiliyor muyuz? Kendimizi birey olarak sorgulamamız...