21 Şubat 2020 Cuma

GELECEĞE MİRAS BIRAKMAK https://almanyalilar.com/2020/02/20/hueseyin-habip-taskin-gelecege-miras-birakmak/?fbclid=IwAR3unOwOLl5qDGj_NtZ0iEB3uANBUtE2ZjFX51WtIr3UCDBAHsy86PbgX4E

                                                 Hüseyin Habip Taşkın

Acelesi varmışçasına ömrümden yıllar geçip gidiyor. Yaşadığım her günün ben de bırakmış olduğu yaşanmışlıkları var. Yaşadığım ve tanık olduğum olaylar var. 

Her insan gibi benim de yaşamım zikzaklıdır. Çelişkiyi, zıtlığı, bir bütünlüğü taşır. Bunlarla birlikte önemli bir olayı beynimin bir yerinde zamanı geldiğinde kullanacakmışım gibi durur. Beynimi bir bilgisayarın donanımına benzetirim. Gerekirse, saklı kalmasını istemediğim bir olayı yazıya dökerek o günün tutanağı olarak görürüm.

Yazı yazmak benim için bir tutkudur. Bozuk düzene muhalif olmak, insanlara sınıf bilinci taşımak, düşüncelerinde soru işareti uyandırmak, tartıştırmak, bir şeyleri harekete geçirmek istiyorum.

Ülkemizde egemen güçlerin sömürülerini, baskılarını yazıya dökerken bazen çekiniyorum ama kendi kendime şunları soruyorum: “Ben kimin için yazıyorum? Bir avuç kapitalistte mi hizmet etmeliyim? Yoksa inim inim inletilen, köleleştirilen çalışanların sesi mi olmalıyım?”

Yazı yazmalıyım. Gelecek kuşaklara yaşanmışlıkları bırakmalıyım. Yaşadığımız gezegenimizde ülkemizde, dünyamızda olanı biteni bilmeliler ve yaşadığımız toplumu tartışıp, yanlışlarını, doğrularını ortaya koyarak, kendi geleceklerini şekillendirmelidirler.
13.02.2020


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Acılarımız Ortaktır

 Her halkın acıları birbirine benzer. İnsanca yaşamak her bireyin hakkıdır. İnsanca yaşıyabiliyor muyuz? Kendimizi birey olarak sorgulamamız...