20 Eylül 2024 Cuma

DUYURUMUZDUR ÇIĞ DERGİSİYLE BİR İLİŞKİMİZ KALMAMIŞTIR

 

DUYURUMUZDUR
ÇIĞ DERGİSİYLE BİR İLİŞKİMİZ KALMAMIŞTIR
Homeros’un Bornova’sında 5.Kitap Günlerinde 5-6 Ekimde standımızda olacağımızdan, hazırlanan afişlerimizi internet ortamında duyurmuştuk. Çığ Dergisi sorumlusu ve sahibi olan Turgut Alp Eroğlu'nun whatsapp’a kurmuş olduğu grupta bir yazısına gözüm ilişti. Masraflardan dolayı hafta içi katılımcı yazarlardan 150TL Hafta sonu 200TL alınacağı yazılıydı.
Bende “Turgut üstadım bu para olayı ne zaman çıktı? Daha önceden haberimiz olsaydı ona göre katılıp katılmamada karar alsaydık. Yazar arkadaşlarımızın birçoğu kitap satmadan gidiyor. H. H. Taşkın” şeklinde yazdım.
Kısa zaman içinde benim gruptan ilişkimi kesti. Bornova Kitap günlerinde, belediye, yayıncılardan standına göre kitap ister. Bu kitaplar ihtiyacı olan yerlere belediye adına gönderiliyor, yani para alınmıyor.
05 Eylül 2024 tarihinde whatsapp grubunda masraflar için istenilen para tutarları yazılmış olup dikkatimden kaçmıştır. Olayı çözeceğimiz yerde sorumlu kişi beni gruplarından silmiştir. O gün katılımcı arkadaşlarıma durumu anlatan yazımı yazdım. Ayşe Yetişen ile Ali Fuat Karaöz de benimle ilgili yazılarını yazıp gruba gönderdiler. Anında iki arkadaşım da gruptan çıkarıldı. Fatma Kılıç ve Tülay Cengiz de aynı durumdan çıkartıldı. Dilek Şenol arkadaşımız da birlikte edebiyat alanında yürüdüğümüzden gruptan çıktı. Sadece gruptan çıkarılan bizler değiliz. Sadece kırmadan dökmeden bir yazı yazdım, sonuç böyle oldu.
Hüseyin Habib Taşkın
Sonuç olarak kısacası Çığ Dergisi’nin çatısı altında Homeros’un Bornova’sında 5.Kitap Günlerine 5-6 Ekimde katılmıyoruz. Bu dergi çevresiyle bundan sonra hiçbir ilişkimiz de kalmamıştır.
Bilginize sunuyoruz.
17.09.2024
Ayşe Yetişen
Dilek Şenol
Fatma Kılıç
Tülay Cengiz
Ali Fuat Karaöz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DUYURUMUZDUR ÇIĞ DERGİSİYLE BİR İLİŞKİMİZ KALMAMIŞTIR

  DUYURUMUZDUR ÇIĞ DERGİSİYLE BİR İLİŞKİMİZ KALMAMIŞTIR Homer...